پشتیبانی و مشاوره

کاربر گرامی؛
به جهت سهولت در ارائه پشتیبانی در صورتی که پاسخ سوال‌تان در صفحه سوالات متداول وجود ندارد، مفتخر به پاسخگویی از طریق روش های ذیل هستیم.

 

 

توجه فرمائید که تفکیک صورت گرفته به جهت جلوگیری از اتلاف وقت شما و بالابردن سرعت پاسخگویی انجام گرفته است.

لذا خواهشمندیم از ارسال درخواست از طریق راه‌های غیر مرتبط خودداری کنید.

 

 

توجه فرمائید که تفکیک صورت گرفته به جهت جلوگیری از اتلاف وقت شما و بالابردن سرعت پاسخگویی انجام گرفته است.

لذا خواهشمندیم از ارسال درخواست از طریق راه‌های غیر مرتبط خودداری کنید.

در صورتی که سوالات و درخواستی مربوط به سفارش سرویس دارید می توانید از طریق :

در صورتی که سوالات و یا درخواستی تان مربوط به سفارش ثبت شده می باشد در حال حاضر از طریق روش زیر امکان ارائه پشتیبانی وجود دارد:

 و در صورتی که موارد مربوط به سفارشات سازمانی و یا ارتباطات داخلی می باشد از طریق ایمیل می توانید با ما در تماس باشید.

ترندگرام برای برطرف کردن نیازهای مختلفی که در تجارت بین الملل و خدمات ارزی وجود داشت، متولد شد و به عنوان سایتی فعال در زمینه پرداخت و خدمات ارزی شناخته می شود.

با توجه به تنوع بسیار زیادی که در سیستم های پرداخت آنلاین وجود دارد، بسیاری از کاربران در انتخاب بهترین سایت برای پرداخت های ارزی خود دچار مشکل می شوند. درست است که انتقال و پرداخت کردن پول در یک کشور خارجی در حال حاضر کار چندان سختی نیست اما تنوعی که این سیستم ها ایجاد کرده اند، باعث شده تا کاربر به این فکر باشد که از چه طریق می تواند راحت تر و سریع تر پرداخت های خود را انجام دهد.

آدرس ایمیل واحدهای مرتبط به شرح ذیل می باشد:

  • دایره ارزی
    واحد مسئول فرآیند تخصیص و واریز حساب:

Organizationaisales@trendgram.ir

  • دایره فروش سازمانی
    واحد مسئول ارائه خدمات به سازمانهای طرف قرارداد :

Allocation@trendgram.ir

  • پاسخگویی به شکایات
    واحد مسئول دریافت،رسیدگی و پاسخگویی به شکایات:

Complaints@trendgram.ir